LASSA İLETİŞİM FORMU

Değerli Müşterimiz,
Müşteri İletişim Merkezimizin öncelikli amacı sizlere günün her saatinde hizmet vermek ve gülen bir yüzle karşılamaktır. Haftanın 7 günü hizmet veren Müşteri İletişim Merkezimizden, tüm ürünlerimizin özellikleri ve Lassa Yetkili Bayilerimiz hakkında bilgi alabilir; istek, ihtiyaç ve görüşlerinizi bize iletebilirsiniz.

Gerek ürünlerimiz ve hizmetlerimiz, gerekse bayilerimiz ve çalışanlarımız ile ilgili her türlü eleştiri, teşekkür, öneri, yeni fikir ve isteklerinizi bizlere doğrudan telefonla iletebilir veya aşağıdaki bölümden yazılı başvuruda bulunarak paylaşabilirsiniz.

Hedefimiz, sizinle birlikte daha iyiye ulaşmak ve sizlere daha kaliteli bir hizmet sunabilmektir.

Bayilik Talebi mi?
Kişisel verilerinizin işlenmesi hakkında Aydınlatma Metni için tıklayınız. *
Ticari Elektronik İleti Gönderimleri kapsamında kişisel verilerinizin işlenmesine ilişkin Aydınlatma Metni için tıklayınız. *
Brisa Bridgestone Sabancı Lastik Sanayi ve Ticaret A.Ş. ‘nin kampanya, fırsat ve tanıtımlarından haberdar olmayı ve bu amaçla tarafıma ticari elektronik ileti gönderilmesini Açık Rıza Metni’nde belirtildiği şekilde onaylıyorum. *

* işaretli alanların doldurulması zorunludur.

Bayilik Talebi mi?
Kişisel verilerinizin işlenmesi hakkında Aydınlatma Metni için tıklayınız. *

* işaretli alanların doldurulması zorunludur.