Lassa Impetus Revo Türkiye'de Satışa Sunuldu!
Ülkemizin lider lastik markası Lassa'nın geliştirip üreterek dünya pazarlarına ihracatına başladığı yeni yüksek performans lastiği Impetus Revo Türkiye'de de satışa sunuldu.
Lassa Yeni Lastiği Impetus Revo'yla İç Pazar ve İhracatta Satışlarını Katlayacak
Sabancı Holding’e bağlı Brisa çatısı altında yer alan ve geçtiğimiz günlerde global bir marka olma yolunda belirlediği ihracat ve üretim hedefleri doğrultusunda logosunu da yenileyen Lassa, yeni nesil ürün yelpazesinin ilki olan Impetus Revo’yu tanıttı. Haziran ayı itibariyle Avrupa pazarlarında öncelikli olarak satışa sunulan Lassa’nın küçük sınıftan üst orta sınıf otomobillere kadar geniş bir yelpazeye hitap eden performans lastiği Impetus Revo, Türkiye’de de Temmuz ayında satışa sunulacak. Brisa Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü Gökhan Cüceloğlu, “ Lassa Impetus Revo’nun ilerleyen dönemde iç pazardaki Lassa satışlarının üçte birini oluşturmasını hedefliyoruz. Lassa’nın yurt dışı hedefleri doğrultusunda 2008-2010 yılları arasında ise 2 milyon adet Impetus Revo ihraç edeceğiz” dedi.
Ülkemizin ilk yerli yüksek performans lastiğini üreten ve halen Türkiye’nin en çok satın alınan lastik markası unvanına sahip Lassa, değişen logosuyla birlikte yenilenen ürün yelpazesinin ilk ürünü olan Impetus Revo’yu Temmuz ayından itibaren yurtiçi satışa sunmaya hazırlanıyor. Lassa Impetus Revo, Fiat Grande Punto, Renault Clio, Opel Corsa ve VW Polo gibi küçük sınıf otomobillerden VW Passat, Honda Accord, Toyota Camry, Audi A4, BMW 3 ve Mercedes C Serisi gibi orta ve üst orta sınıf otomobillere kadar hitap edecek ebat yelpazesine sahip. 14 inç ile 17 inç arasında farklı ebatlarda üretilecek Impetus Revo, 140 ila 360 YTL arasında değişen tavsiye edilen birim fiyatıyla pazara giriş yapacak.
Lassa’nın yeni performans ve yüksek performans lastiği Impetus Revo’nun Haziran ayı başından itibaren Avrupa pazarlarında satışa sunulduğuna dikkat çeken Brisa Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü Gökhan Cüceloğlu, “Dünyanın en iyi otomobilleri için tasarladığımız Lassa Impetus Revo, gerek rakiplerine gerekse önceki nesil Impetus serisine göre daha konforlu bir yapıya sahip. Impetus Revo, binek otomobil sahiplerine hem ıslak hem kuru zeminde çok daha başarılı bir yol tutuş performansı sunmasıyla ön plana çıkıyor. Bununla birlikte ıslak ve kuru zeminde sunduğu daha kısa fren mesafesi avantajı, daha dayanıklı ve daha sessiz yapısıyla da sürücüleri uzun vadede daha fazla tatmin edecek bir performansa sahip. Lassa Impetus Revo’nun geliştirilme safhasında özellikle yuvarlanma direncinin düşük tutulması için de büyük çaba harcandı. Türk mühendisinin azmi ve başarısının simgesi olan Lassa Impetus Revo, daha düşük yuvarlanma direnci sayesinde yakıt tüketimini azaltan yapısıyla ön plana çıkmayı başarıyor. Impetus Revo’nun mükemmel performansı ve kalitesi, yurtiçi ve yurtdışında son derece prestijli olan bağımsız Alman test kuruluşu TÜV SÜD tarafından da rakiplerine karşı test edilip onaylandı” dedi.
Lassa Impetus Revo’nun Mayıs ayı sonundaki Essen Uluslararası Lastik Fuarı’nda yeni Lassa logosu ile birlikte görücüye çıktığını ve büyük ilgi gördüğünü kaydeden Cüceloğlu, “Essen’de yeni logomuz kadar yeni ürünlerimizi de ilk defa sergiledik. Gerek distribütörlerimiz gerekse müşteriler hem logoyu hem de yeni ürün yelpazesinin dinamik ve modern formundan çok çok memnun kaldılar. Özellikle son yıllarda yüksek performans lastik satışlarında global çapta bir artışın gözlemlenmesi ve bu segmentteki büyüme hedeflerimiz bizi yepyeni bir ürün ortaya koymaya yöneltti. Bununla birlikte Lassa olarak sadece logoyu değiştirmekle sınırlı kalmayacağımızı, birçok yeniliğe imza atmak için hazırlıklarımızı tamamladığımızı ve sırayla birçok ürün lansmanı gerçekleştireceğimizi de belirtmiştik. Bunların ilkini ise yeni yüksek performans lastiğimiz Lassa Impetus Revo oluşturuyor. Önümüzdeki 3 yıl içinde ulusal pazarımızda Lassa’nın satışlarının üçte birinin Impetus Revo olmasını hedefliyoruz. Aynı şekilde yeni Impetus Revo’nun bir önceki yüksek performans serisine göre iç pazarda en az %50’lik bir satış artışı getireceğine inanıyoruz. Yeni ürünlerimizle, ihracatta da daha etkin olma stratejimizin bir parçası olarak 2010 yılına kadar 2 milyon adet Lassa Impetus Revo ihraç etmeyi de hedefliyoruz” açıklamasını yaptı.
50 ülkeye Lassa markasıyla ihracat yapıyoruz, 2008 yılında toplam satışımızın %55’ini yurtdışına yapmayı hedefliyoruz!
Ağırlıklı olarak Avrupa kıtasında olmak üzere 50 farklı ülkeye Lassa markasıyla ihracat yaptıklarını hatırlatan Brisa Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü Gökhan Cüceloğlu, 2008 yılında toplam Lassa satışlarının %55’ini yurtdışı satışların oluşturmasını hedeflediklerini de açıkladı. Otomotiv sektöründe önemli yeri olan ve birçok lastik markasının kendine yer edinmeye çalıştığı Almanya ve İtalya gibi ülkelerde Lassa’nın ciddi bir pazar payı edindiğini dile getiren Demirdağ, bugüne kadar 30 milyon adet Lassa markalı lastiğin yurtdışına satışını gerçekleştirdiklerini de ifade etti.